16.10.10

MUET dah habis.. :D

salam 1 Malaysia semua...
Alhamdulillah.. akhirnya MUET speaking test dah tamat..
semuanya berjln dengan lancar..
tapi, ada gak pelajar yg tak hadirkan diri sampai ada yang buat test cuma 3 orang je..
pelik2.. apa lah nak jadi ni..

MUET speaking test mula pada hari ahad pukul 7.30 pagi bagi sesi 1 dan 11.00 pagi bagi sesi 2.
dan akhir pada hari khamis..

Ujian MUET saya pada hari isnin bagi sesi 2.
hari jumaat sblm tu saya balik smpi hari ahad..
pastu hari ahad petang balik..
malam tu gak practice MUET speaking test..
waktu practice tu memang teruk giler..
bahasa pun tunggang langgang..

Tapi, esoknyer bangun awal.. practice lagi ngan kwn2..
saya jadi candidate B dan tajuk yang perlu kami bincangkan adalah "how to improve english language"
dan saya dapat tajuk kecil "by speaking with family"
lebih kurg camtulah.. tak ingat sgt tajuk dia..
examiners kitorang chinese guy and malay woman.
harap group saya cemerlang.. amin.. :D

TAJUK MUET SPEAKING 2010
sunday:
1. PLKN (session 1)
2. camana nak buat penduduk bandar pindah ke luar bandar (lebih kurg gitulah)
monday:
1. Tourism
2. How to improve english languange
tuesday:
1. undefined
2. undefined
wednesday:
1. undefined
2. undefined
thursday:
1. undefined
2. undefined

hehe.. tu je kut rasanya.. takde pape nak tulis lagi..
tips2 MUET speaking akan saya kongsikan bersama dalam post yg akan dtg.. :DD
terima kasih daun keladi, klu ade masa sy tulis lagi..

2 Comment(s):

Asri Alam said...

aku igt lebih baik ko bagi point ni, by looking at anita sarawak. pastu hurai camni, "bkn takat skill aja, wajah pun boleh jadi english" :)

P.Mahasiswa said...

@Sasa Al-Sharifhehe.. sy tak phmlah apa yg awk maksudkan.. sori.. :D