26.7.10

HP terbaik!

salam semua..
berjumpa kita sekali lagi dengan izin yang maha kuasa di blog yang paling membosankan didunia..
saya dengan berbesar hati dan seikhlas hati menerima trofi blog terbosan didunia sejak azali lagi..
hahaha..
merepek je.
tapi, memang bosan pun blog nikan?
saya pun setuju walaupun ada yang terlebih setuju.. haha.. :3
saya beharap sangat yang blog ini akan menceriakan kehidupan seharian anda..
tetapi, apakan daya..
blog ni memang bosan sangat..
terlebih bosan plak tu..
huhuhu.. (T^T)
dahlah.. tamat sudah masa untuk merepek..
sekarang adalah masa yang dinanti-nantikan oleh semua pembaca blog yang bosan ini!
YAY!! hahahaha.. :DDD
HP memang terbaik!
nak tau sebab apa??
sebab saya dah dapat lappy sendiri!! YAY!! hahaha.. :DDD
separuh ayah bayar, separuh lagi saya bayar..
YES!! akhirnya bolehlah saya update 'blog' saya selalu.. ahahaha.. :DD
sila jangan percaya yang saya boleh update blog saya ni!
kehkehkeh..
takde keje..
OK! tamat leteran yang tak berguna!
Jom kita tengok! (tengok ape?)
TENGOK HP saya!! [compaq] sebenarnya.. hahaha.. :DD


So?? cantik tak??
huhuhu.. biasa je ni..
murahlah katakan.. Tak mampu nak beli yang mahal2..
Layan.. zass.. (^^)v

0 Comment(s):