15.12.09

SOKONG SAYA! (edisi 4)

"BANTU SAYA UBAH BLOG SAYA"
 
1. Apa yang menarik mengenai blog saya?
+ mempunyai widget yang menarik.
+ catatan yang menghiburkan + membantu pelajar SPM
+ comel, semestinya cute!  

2. Kenapa saya susun blog seperti sekarang?
+ nampak kemas dan teratur.
+ senang mencari sesuatu bahan.

3. Apakah konsep blog saya?
+ SPM- pembelajaran.
+ maklumat yang berguna.
4. Adakah saya inginkan trafik?
+ semestinya, YA.  

5. Apakah perancangan blog saya pada masa hadapan?
+ meletakkan lebih banyak maklumat untuk membantu pelajar SPM.
+ Lebih ramai orang mengunjungi blog saya.  

6. Adakah blog saya berat? Bagaimana mengatasinya?

+ Blog saya tidak berat kot cuma 132.45 KB (nak tau berat blog, klik sini) + Kalau berat, saya akan cuba mengurangkan penggunaan widget yang tidak penting.

salam sejahtera kepada semua pengunjung blog saya ni. Saya harap anda akan terus mengundi saya dengan memberikan komen. Saya berasa lebih gembira jika anda memberikan cadangan kepada saya untuk memajukan blog saya ni. Sekian terima kasih. jangan lupa komen!

23 Comment(s):

Mysura said...

salam sejahtera saya ucapkan..
hurm saya rasa menarik jugak blog awak ni..
saya cadangkan awak menulis lebih banyak artikel..
kalu ada masa lawatlah blog saya yer...

http://maisurah-mazhar.blogspot.com dan http://baik-punyer.blogspot.com
semoga berjaya.. :)

SMADHM said...

salam perkenalan..
saya cadangkan agar blog awak meletakkan link2 yang berguna..

semoga berjaya

MasterPiece said...

hello..
apa2 pun semoga berjaya...

nanti kongsi hadiah ngan kiter tau...eheheh
itupun kalau awak menang...

iamsura said...

salam singgah...
nanti kalau ada apa2 perlukan pertolongan saya leh tolong...
saya suka buat layout..eheh....

good luck..

iamsura said...

salam singgah...
nanti kalau ada apa2 perlukan pertolongan saya leh tolong...
saya suka buat layout..eheh....

good luck..

Meow said...

salam sarah...
semoga berjaya tau...

dari: siti zulaika haron...

yayacute said...

hai..salam singgah...
semoga berjaya erk...nanti dtg lah blog saya...
terima kasih dan semoga berjaya..

Firdaus said...

hai maisarah..ingat aku lagi tak..aku firdaus lah yang sekolah ngan ko waktu form 1 sampai 3..kat smadhm..
ingat lagi tak..??

woo...ko masuk pertandingan eh...semoga berjaya...

Ahmad Faris said...

salam...gua dtg melawat ni....
semoga berjaya gua ucapkan...
jangan lupa singgah blog gua...

P.Mahasiswa said...

Salam.. terima kasih sebab bagi komen kat saya.. terima kasih bebanyak..hehehe..

Syaiful Azhar said...

salam..gud luck keh..
blog yg meriah..doreman tu..
susunan pon ok..

HAPIA Mesir said...

oke sobat...yang penting blog ringan tak berat banget...kemudian isi n information yang dibutuhkan setiap saat...macam blogging tips n tricks...atau macam information pendidikan...yang setiap orng tu suka setiap waktu...

rae_zen said...

bolehlah isikan sikit tentang agama...new bahasan agama...

P.Mahasiswa said...

to:rae_zen
info agama boleh layari blog saya yang lain iaitu misislamic.blogspot.com OK. thanks.. comment..

Lady E said...

Salam..Sara..Apa khabar?
Sara..Blog Sara okey,semua
ada..Kemas & teratur..Banyak
bende2 kiut kt cnie..Xder ape
yg kurang..Cuma kalo kite nk trafik
tinggi kena la rajin2 bejalan kan syg..
Neway..Gd Luck to U Sara..

p/s: Jgn lupe kasi idea & pendapat
Sara dcnie juga,ya..Trimas,Sara..
->http://ieda2009.blogspot.com/2009/12/bantu-saya-ubah-blog-saya.html

P.Mahasiswa said...

terima kasih Ieda the Rainbow Princess..
Insya-Allah klu ada masa sy akn sentiasa update..

Lady E said...

Salam..Mekasih Sara komen entry Akak..
Million2 Thanks utk Sara..
Gd Luck to U!!

P.Mahasiswa said...

hehehe.. sama2 akk..

esanstudio.net said...

GOOD JOB!!!

CADANGAN:
Letak gambar berkaitan setiap artikel. Gambar tersebut menarik minat. Selain itu dapat memberi gambaran awal kepada pembaca tentang apa yang ingin disampaikan.

afendie said...

kalau sarah nak traffic try join gengblogger.com, kat sana boleh bantu sara...

P.Mahasiswa said...

gengblogger.com hanya guna facebook klu nak jadi member.. susahlah..sedih..

Anonymous said...

Terima kasih atas maklumat menarik

P.Mahasiswa said...

to anonymous~> hehe.. sama2.. =D