10.12.09

SOKONG SAYA! (edisi 2)



LEVEL 1 CABARAN MASTER KAMI BLOGGER!
 
Cabaran yang pertama nie hanya menyuruh peserta untuk menarik perhatian dan mengundi peserta yang mereka gemar. Ini berdasarkan kreativiti dan daya tarikan yang peserta lakukan untuk menarik orang ramai mengundi untuk mereka. 1 komen= 1 markah, Jadi kalau lebih banyak orang mengundi, 100 komen= 100 markah. Bukankah itu sudah banyak? Kalau LEVEL 1 nie dah banyak yang mengundi, maka peluang untuk menang tu memang banyak! Jadi tunggu apa lagi! VOTE lah peserta CABARAN MASTER KAMI BLOGGER, supaya peluang untuk mereka menang itu amat tinggi! Masa inilah untuk menunjukkan bahawa anda peminat setia blog itu. Kalau tidakpun hanya membantu. Bukankah membantu banyak pahalanya.. Kalau saya salah seorang blogger yang anda minat atau ingin membantu saya, silalah komen yang anda SOKONG SAYA 101%. Kalau tidak, saya pun tak kisah sebab saya tahu yang rezeki itu datang daripada Tuhan. Semoga hati pembaca blog saya terbuka untuk mengundi saya. Walaupun saya baru dalam dunia blogger nie, saya tidak akan putus asa dan akan memperbaharui diri saya supaya lebih mahir dalam dunia blogger dan IT. Kalau ada cadangan atau kritikan, saya terima. Sila komen pada posting saya nie. Apapun, saya dahulukan dengan ucapan terima kasih kerana sudi datang ke blog saya yang tak seberapa nie.. Undian anda amat saya harapkan.. klik (sini) untuk mengetahui cara mengundi! 

3 Comment(s):

bybiehun said...

chaiyok2x! gud luck :D

Habang said...

Kalu komen dpt 1 markah ye, nak komen camne tu?..
komen camnie je boleh kot..Selamat Berjaya...kihkih..

P.Mahasiswa said...

thanks bybiehun and habang.. =)