13.12.09

SOKONG SAYA! (edisi 3)

TEKNIK TRAFIK LEVEL MASTER KAMIBLOGGER
 
Salam sejahtera kepada semua blogger dan pengunjung blog saya. Sepanjang menghadapi cabaran level 1, saya mendapat komen yang positif. Walaupun tidak banyak komen yang saya terima, saya tetap bersyukur kerana diberi peluang untuk meneruskan cabaran level 2. Kepada pengomen posting saya, saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih. Teknik-teknik saya meningkatkan jumlah pengunjung ke blog saya adalah dengan post 'shoutout' di twitter, friendster, myspace dan mengunjungi blog orang lain dengan mengajak mereka ke blog saya. Saya juga telah menaiktaraf blog saya dengan widget-widget yang bagus. Jadi, kepada sesiapa yang belum komen saya, diharapkan agar anda berbuat demikian. Komen anda undian saya. semoga berjaya buat semua yang meyertai pertandingan yang memang agak 'super' mencabar nie. bersabar jelah..

0 Comment(s):