20.1.13

KDSI 1

assalamualaikum.
KDSI 1?
apa tu?
kapal diraja sultan idris.
kat mane tu?
perak.

huhuhuhuhuhuhuhuh.. T^T
sebenarnya, hati berat sangat nak pegi..
sebab??
takut!!!!
senior asyik cerita2 benda yang menakutkan..
saya pun tak tau la dapat terima semuanya ke tak.. T^T
beban!! berat!! 99!! =,=

ya Allah, harap sangat intake saya tak pernah mudah putus asa.
tidak cepat berputus asa..
takde da yang keluar baris!! (penat da dengan orang2 yang nak keluar baris ni. huh!)
berjaya sepanjang latihan itu berlangsung..
mudah-mudahan.
insya-Allah.. :D

saya pasti, dan semestinya bakal berlaku sesuatu perkara yang kami tak suka disana.
tapi, kami perlu tahan dan sabar..
kalau tak, kami memang tak kuat..
berikanlah kekuatan kepada kami ya Allah..
tolongla ya Allah.. T^T

#tolong doakan kejayaan saya dan sahabat2 saya.. T3T

0 Comment(s):