7.11.10

Cuti dah expired!

Semasa di Makmal! :D

salam 1 Malaysia semua..
akhirnya, penantian memasuki alam baru telah tiba..
bukan '2 alam', tapi alam sem 2 yg baru!
huhuhu.. ;( pantas sekali masa berlalu meninggalkan kenanganku bersama dengan katil dan tilam kesayanganku di rumahku syurgaku..
tak dpt ku ulangi setiap saat yg telah berlalu,
kerana itu adalah lumrah alam..
P Ramlee juga ada menyatakan 'Barang yang lepas jangan dikenang'
Jadi! saya telah menanamkan azam dan semangat yang baru sempena kemasukan diriku ke sem 2 yang baru.
semoga saya berubah drpd sikap saya sebelum ini yang malas.. :DD

hahaha..
permulaan yang baru.. Hebat tak??
so, nampaknya sudah masanya saya nak bertolak..
bukan sekarang..
tapi, mungkin esok (jika umur masih ada).
saya akan berusaha bersungguh-sungguh dalam sem 2!
sebab, sem 2 lagi payah dari sem 1 (yg kcg goreng! <~ yelah tu!)

so, nmpknyer sy x dpt nak mengupdate lagi blog ni,
mungkin dimasa yg akan dtg..
doakan kejayaan saya..
semoga PSPM1 saya cemerlang, gemilang dan terbilang!
nnti barulah sy leh 'enter' sem 2!
hehe.. :DD

Oklah, tu saje pesanan dan maklumat masa kini yang sy nak bg tau.. :3
jaga diri korg baik2 ye!

PS: sesape nak buku, nota, latihan utk matrik sem 1, sila bgtau ye.. (xdelah membazir recycle!)

0 Comment(s):