11.1.09

*Terima kasih*


Selamat sejahtera saya ucapkan kepada sesiapa yang melihat blog saya yang tak seberapa ini. Saya berharap agar kamu semua sukakannya. Saya juga ingin mengucapkan *TERIMA KASIH* kepada Cikgu Ghalib yang telah mengajar Bahasa Melayu (5 Cengal dan 5 Kempas) dan mengajar kami membuat Blog yang telah memperkuatkan pembelajaran IT dikalangan pelajarnya. Selain itu, saya ingin mengucapkan *TERIMA KASIH* kepada Maisurah yang telah mengajar saya membuat Blog dan sesetengah isinya. *TERIMA KASIH* juga kepada sesiapa yang telah membantu saya dalam apa jua sekalipun tidak kira secara langsung atau tidak langsung. Saya akan berusaha sehabis baik untuk mencapai kecemerlangan dalam SPM dan mendokan agar Semua pelajar tingkatan 5 juga berjaya dalam SPM disamping cemerlang dalam sahsiah serta ubudiah. *TERIMA KASIH* semua...gongxi2

0 Comment(s):