1.3.12

Kem jati diri tahun pertama Universiti Malaya

Assalamualaikum semua.. :D
hehe.. lama sudah tidak ku menulis sesuatu di blog ni.. 
apapun, pada minggu lepas, saya dan rakan2 ke melaka..
Kami mengikuti program Kem Jati Diri untuk Tahun Pertama Pelajar UM. xD
Keseluruhan program ni, amat memuaskan..
Tapi, cuma ada bahagian2 yg buat sy terkecil hati, makan hati, bengang, dan merasakan dunia ini tidak adil..
Ye, semestinya berkenaan Mahasiswa itu sendiri..
Ada juga maklumat yang diberikan salah sama sekali.. *Sakitnyer hati ni* -.-"
klu nak diberitahu disini, mungkin ada yg block sy.. haha.. xD
Sediakan payung sebelum hujan..
kalau ada lagi program ni, insya-Allah saya join jer..
sebab?? nak tambahkan kesakitan dihati ni.. haha.. mane der..
saya nak jadi duri dalam daging...
tp, saya pasti mereka dah lama syak saya.. apapun, Mahasiswa Bangkit!! 

 Melaka (River cross)
 Paintball (menang tempat ke-2, Hero Muadz) ^^v
 Invisible people.. (hahah.. >o<)
 My Group!! ( Go niners!!)
resort yang kami diami.. (cantik x??)

0 Comment(s):