20.3.11

Hot Air Balloon maniac!

salam sejahtera semua..
dah agak lama saya tak mencoret ape2 kat blog ni..
rasa mcm dah terlalu usang..
maaflah wahai blog ku kerana sepi buat masa ini..

untuk meneruskan agenda utama,
hari jumaat (18 mac 2011),
saya dan keluarga pergi ke putrajaya..
sebab??
nak tengok Hot Air balloon yang memang menarik!
Yohoo...
Terimalah tempias balloon yang hebat giler!









Tu je yang sempat saya tunjukkan..
sebenarnya banyak lagi gambar..
tapi, saya pilih yang terbaik je..
bye2~ (tgh layan nodame cantabille <3 )

2 Comment(s):

Wani said...

wahhhh ! bestnyaaa .
nak pergi ~

|ⱷ|ƨä®ä|Ü| said...

hehe..
pegilah kalau ada masa lapang ye.. :DD