20.3.12

Kawad CO.

Assalamualaikum wbt..
Sy berharap semua didalam keadaan yang sihat2 belaka..
Yang kurang sihat tu, pergilah makan ubat yer.. hehe..
Alrite!!


16 mac 2012, Ada latihan kawad CO di kdsk.. dari petang ke tgh malam.. huhu... T^T
Penat tak terhingga.. mlm tu tido plak pkul 3pg..
sebab?? siapkan baju alpha.. adoi!! stress kot nak pasang2 button ni..
dahla psg salah! kene tegur n denda plak tu.. Malu3.. =.=

17 mac 2012, Kawad CO di kdsk.. dari pagi ke petang..
Seronok!!! walaupun penat kene berdiri sampai sejam lebih.. tapi berbaloi2.. :D
Dapat jumpa COG yang sy sayang!! hehe.. <3
COG tegur saya dan senyum.. :) apalagi, saya pun sambut senyuman tu balik..
wehehehe.. c(=

Nak sgt pegi kdsk lagi!! nak jadi galley party!! partner work dlm galley ngan COG.. ^^v
lupa nak tgkp gambar COG!! huhu.. T^T
fyi, COG ada kembar, mcm saya.. kehkehkeh..

Mcm biaselah.. balik2 ke UM, kene denda..
gua punyer tgn dah melecur tahap ke-4 beb!!!!! *TipuJek c(=

Tak guna punyer manusia!! Tgkla nnti!!
aku ubah seubah-ubahnyer dalam tradisi #seriusgilershitsialtu..

wassalam..

0 Comment(s):